Çiftçinin su kaynağı yeniden hayat buldu
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli’nin Damatlı Mahallesi’nde aşırı yağışlar nedeniyle zarar gören tarımsal sulama göletini onararak yeniden hizmete açtı. Güçlendirilen gölet, sulama sezonu öncesi çiftçilerin kullanımına sunulurken, su tutma …
