1. Haberler
  2. Çevre Haberleri
  3. Sarıgöllüler yağmur duasına çıktı

Sarıgöllüler yağmur duasına çıktı

UZUN ZAMANDIR YAĞMURA HASRET KALAN MANİSA'NIN SARIGÖL İLÇESİNE BAĞLI ÇİMENTEPE MAHALLESİNDEKİ VATANDAŞLAR YAĞMUR DUASINA ÇIKTI. ÖĞLE NAMAZI SONRASI YAPILAN YAĞMUR DUASINDA İMECE USULÜ HAZIRLANAN YEMEKLER HEP BİRLİKTE YENİLDİ.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Uzun zamandır yağmura hasret kalan Manisa’nın Sarıgöl ilçesine bağlı Çimentepe Mahallesindeki vatandaşlar yağmur duasına çıktı. Öğle namazı sonrası yapılan yağmur duasında imece usulü hazırlanan yemekler hep birlikte yenildi.

Manisa’nın Sarıgöl ilçesine bağlı Çimentepe Mahalle halkı topluca yağmur duasına çıktı. Sarıgöl Çimentepe Mahalle halkı beklenen bereketli yağmurlar için mahallenin Tepe Dede adı verilen bölgesinde Sarıgöl İlçe Müftüsü Metin Güvenir’in kıldırdığı öğle namazının ardından yağmur duası yapıldı. Yağmur için ellerini semaya açan vatandaşlar dua sonrası mahallenin düğün salonunda kesilen 7 küçükbaş hayvanın kazanlarda pişirilmesi ile yemek yenildi. Sarıgöl İlçe Müftüsü Metin Güvenir ve Çimentepe Cami İmam Hatibi Engin Onur tarafından mevlit okundu. Mevlit hayrına Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz de katılarak destek verdi.

Sarıgöllüler yağmur duasına çıktı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Yapay Zeka Haber Sistemi ile Sohbet Et

Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir