1. Haberler
  2. Genel Haberleri
  3. Kütahya’da şehitler dualarla yad edildi

Kütahya’da şehitler dualarla yad edildi

Kütahya Belediyesi ile Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Kütahya Şube Başkanlığı iş birliğiyle her ay düzenlenen Kuran-ı Kerim Tilaveti ve Mevlüt Programı, Belediye Başkanı Eyüp Kahveci’nin katılımıyla Ulu Camii’nde ...

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kütahya Belediyesi ile Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Kütahya Şube Başkanlığı iş birliğiyle her ay düzenlenen Kuran-ı Kerim Tilaveti ve Mevlüt Programı, Belediye Başkanı Eyüp Kahveci’nin katılımıyla Ulu Camii’nde gerçekleştirildi.

Namaz öncesinde yapılan programda; Kasım ayında şehit olan kahraman asker ve polisler, hayatını kaybeden gaziler ile ebedi Başkomutan Mustafa Kemal Atatürk’ün ruhuna dualar okundu.

Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Dernek Şube Başkanı Asım Okat, şehit aileleri, gaziler ve vatandaşların katıldığı programda birlik, beraberlik ve vatan sevgisi vurgulandı.

Manevi atmosferde gerçekleşen buluşmada, vatan uğruna canlarını feda eden tüm şehitler rahmet, minnet ve saygıyla anıldı.

Kütahya’da şehitler dualarla yad edildi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Yapay Zeka Haber Sistemi ile Sohbet Et

Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir