1. Haberler
  2. Genel Haberleri
  3. Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü’nden öğrencilere siber güvenlik semineri

Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü’nden öğrencilere siber güvenlik semineri

Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’ne bağlı SİBERAY ekipleri, siber suçların önlenmesi ve toplumda farkındalık oluşturulması amacıyla eğitim faaliyetlerine devam ediyor. Bu kapsamda ekipler, Gediz Mustafa Necip ...

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’ne bağlı SİBERAY ekipleri, siber suçların önlenmesi ve toplumda farkındalık oluşturulması amacıyla eğitim faaliyetlerine devam ediyor.

Bu kapsamda ekipler, Gediz Mustafa Necip Alayeli Anadolu Lisesi’nde öğrenciler ve öğretmenlere yönelik bilgilendirici bir seminer düzenledi.

Seminerde şu başlıklarda bilgilendirme yapıldı; sosyal medyanın hayatımıza etkileri, siber zorbalık ve korunma yöntemleri, siber güvenlik ve yasadışı bahis, güvenli ve bilinçli internet kullanımı ve Oltalama (Phishing) saldırılarından korunma.

Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü, farkındalık çalışmalarının aralıksız şekilde sürdürüleceğini belirtti.

Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü’nden öğrencilere siber güvenlik semineri
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Yapay Zeka Haber Sistemi ile Sohbet Et

Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir