1. Haberler
  2. Genel Haberleri
  3. Gastronomi Festivali’nde madalyaları topladılar

Gastronomi Festivali’nde madalyaları topladılar

Efeler Zübeyde Hanım Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi İstanbul’da düzenlenen Gastronomi Festivali’nde 4’ü altın toplamda 6 madalya ile Aydın’a döndü. 22. İstanbul Uluslararası TAŞFED Gastronomi Festivali kapsamında düzenlenen ve 26 ülkeden 1500 ...

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Efeler Zübeyde Hanım Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi İstanbul’da düzenlenen Gastronomi Festivali’nde 4’ü altın toplamda 6 madalya ile Aydın’a döndü.

22. İstanbul Uluslararası TAŞFED Gastronomi Festivali kapsamında düzenlenen ve 26 ülkeden 1500 yarışmacının katıldığı yemek yarışmasına Efeler Zübeyde Hanım Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Yiyecek İçecek Hizmetleri Alanı’ndan 6 öğrenci ve 3 öğretmenimiz katılım sağladı. Zübeyde Hanım Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 3 ana yemek tabağı, 2 tatlı tabağı ve 1 balık tabağı ile yarışmada yer aldı. Yarışma sonucunda öğrenciler 4 altın, 1 gümüş ve 1 bronz madalya kazanarak Aydın’ı başarı ile temsil etti.

Gastronomi Festivali’nde madalyaları topladılar
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Yapay Zeka Haber Sistemi ile Sohbet Et

Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir