1. Haberler
  2. Genel Haberleri
  3. Başkan Çerçioğlu Germencikli vatandaşları tiyatro ile buluşturdu

Başkan Çerçioğlu Germencikli vatandaşları tiyatro ile buluşturdu

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROLARI TARAFINDAN 'ŞİMDİ NE OLACAK?' İSİMLİ OYUN GERMENCİK'TE SAHNE ALDI.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Aydın Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları tarafından ’Şimdi Ne Olacak?’ isimli oyun Germencik’te sahne aldı.

Vatandaşlar tarafından beğeniyle karşılanan eserleri Aydın’ın ilçelerinde de sergileyen Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları, Germencikli vatandaşlar ile buluştu. Prof. Dr. Oktay Sinanoğlu Konferans Salonu’nda sergilenen oyuna Germencikli kadınlar başta olmak üzere sanatseverler yoğun ilgi gösterdi. Kadına karşı şiddete trajikomik bir şekilde dikkat çeken oyunu izleyen vatandaşlar, Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları’nın usta oyuncularını ayakta alkışladı. Germencikli sanatseverler, ilçelerinde gerçekleştirilen kültür ve sanat etkinlikleri nedeniyle Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Şimdi Ne Olacak? oyununun bir sonraki gösterimi 6 Aralık Cuma günü saat 20:30’da Yenipazar ilçesi Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Sevilen eser Yenipazar’ın ardından İncirliova ilçesinde de vatandaşlar ile buluşacak.

Başkan Çerçioğlu Germencikli vatandaşları tiyatro ile buluşturdu
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Yapay Zeka Haber Sistemi ile Sohbet Et

Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir