1. Haberler
  2. Genel Haberleri
  3. Başkan Çerçioğlu: “Atamızı saygıyla anıyoruz”

Başkan Çerçioğlu: “Atamızı saygıyla anıyoruz”

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 87. yıl dönümü sebebiyle bir mesaj yayımladı. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu mesajında, "Cumhuriyetimizin kurucusu ...

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 87. yıl dönümü sebebiyle bir mesaj yayımladı.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu mesajında, “Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, aramızdan ayrılışının 87’nci yılında saygı, minnet ve rahmetle anıyorum. Atamız, milletimizin yeniden dirilişinin, bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinin en güçlü simgesidir. Onun gösterdiği hedefler doğrultusunda ülkemizi daha güçlü, daha üretken, daha aydınlık bir geleceğe taşımak için azimle çalışıyoruz. Aziz hatırası ile birlikte bizlere bıraktığı ‘Cumhuriyet’ mirasına sahip çıkmak, hepimizin en kutsal görevidir. Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü sonsuz özlem, minnet ve saygıyla anıyor; emaneti olan Cumhuriyetimizi ilelebet yaşatacağımıza söz veriyorum” ifadelerine yer verdi.

Başkan Çerçioğlu: “Atamızı saygıyla anıyoruz”
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Yapay Zeka Haber Sistemi ile Sohbet Et

Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir