1. Haberler
  2. Genel Haberleri
  3. Öğretmenler Günü voleybol turnuvası şampiyonu Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü oldu

Öğretmenler Günü voleybol turnuvası şampiyonu Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü oldu

MUĞLA'NIN MENTEŞE İLÇESİNDE GELENEKSEL 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA DÜZENLENEN VOLEYBOL TURNUVASININ ŞAMPİYONU, FİNALDE 3-1'LİK SKORLA GALİP GELEN MENTEŞE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ VOLEYBOL TAKIMI OLDU.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Muğla’nın Menteşe ilçesinde geleneksel 24 Kasım Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında düzenlenen voleybol turnuvasının şampiyonu, finalde 3-1’lik skorla galip gelen Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü voleybol takımı oldu.

Final mücadelesinde kıyasıya rekabet yaşanırken, Özel bir okul ile Kafaca İlkokulu-Ortaokulu voleybol takımı turnuvayı ikinci sırada tamamladı. Üçüncülük kürsüsünde ise Menteşe Anadolu Lisesi yer aldı. Turnuva sonunda düzenlenen ödül törenine İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kömürcü katıldı. Kömürcü, dereceye giren takımları tebrik ederek turnuvada emeği geçen herkese teşekkür etti.

Öğretmenler Günü voleybol turnuvası şampiyonu Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü oldu
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Yapay Zeka Haber Sistemi ile Sohbet Et

Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir