1. Haberler
  2. Genel Haberleri
  3. Başkan Gençay: “Kadınlarımızın gücünden yararlanmaya devam edeceğiz”

Başkan Gençay: “Kadınlarımızın gücünden yararlanmaya devam edeceğiz”

DİDİM’İN GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAYAN HER ADIMDA KADINLARIN GÜCÜNDEN YARARLANACAKLARINI İFADE EDEN DİDİM BELEDİYE BAŞKANI HATİCE GENÇAY; “BİRLİKTE DAHA GÜZEL BİR GELECEĞE YÜRÜMEYE DEVAM EDECEĞİZ” DEDİ.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Didim’in gelişimine katkı sağlayan her adımda kadınların gücünden yararlanacaklarını ifade eden Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay; “Birlikte daha güzel bir geleceğe yürümeye devam edeceğiz” dedi.

Aydın’ın Didim ilçesinde bulunan kadın girişimciler Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay’ı ziyaret etti. Didim Belediyesi Başkanlık makamında gerçekleştirilen ziyarette karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Ziyaretle ilgili konuşan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay; “Kadın girişimcilerimiz ve sivil toplum kuruluşlarımızla iş birliğimizi artırmak ve ortak projeler geliştirmek adına fikir alışverişinde bulunduk. Didim’imizin gelişimine değer katacak her adımda kadınlarımızın gücünden yararlanmaya, onlarla birlikte daha güzel bir geleceğe yürümeye devam edeceğiz” dedi.

Başkan Gençay: “Kadınlarımızın gücünden yararlanmaya devam edeceğiz”
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Yapay Zeka Haber Sistemi ile Sohbet Et

Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı

Yapay zeka yanlış bilgi üretebilir